Фото без опису


    Останнім часом психологи, логопеди пропонують використовувати такий спосіб розвитку дитини, як пісочну терапію. Терапевтичний ефект гри з піском описав швейцарський психолог і філософ Карл Густав Юнг.

  «Дитина будує і руйнує зроблене ним і знову будує», – ця нехитра дія говорить про те, що на зміну старому завжди приходить нове. Багато років проживаючи цю таємницю дитина досягає стану рівноваги, її покидає тривога і страх, стабілізується емоційний стан, розвивається увага, пам'ять, що є дуже важливим для дітей з мовленнєвими порушеннями.  
    У ЗДО №1 «Сонечко» Сіверської міської ради Бахмутського району 11.02.19 проведено індивідуальне заняття з використанням пісочної терапії   «Диференціації звуків [С]-[Ш]» (логопед: Шажко Я.С.)

    Мета заняття : вчити розрізняти на слух звуки [С] та [Ш], правильно їх вимовляти ізольовано, у складах, словах, реченнях;дати характеристику цим звукам;розвивати зорову та слухову увагу, уяву, пам’ять, фонематичний слух, мовне дихання, дрібну моторику рук;виховувати пізнавальний інтерес, звукову культуру мовлення, створювати позитивний емоційний стан.
    Заняття враховувало в себе всі сторони розвитку дитини: інтелектуальну, емоційну, соціальну та проведено  в ігровій формі з урахуванням психофізіологічних особливостей дитини дошкільного віку. Пісочна анімація дозволяє перетворити гру дитини в захоплюючий процес, відкрити власні можливості. Це заняття дарує дитині незабутні хвилини польоту фантазії та уяви.