Сіверська громада покращить соціальні послуги для сімей з дітьми
Сіверська громада покращить соціальні послуги для сімей з дітьми
Сіверськ бере курс на покращення соціальних послуг для мешканців та працюватиме над змінами у соціальній сфері для дітей та їх сімей. Голова ОТГ Василь Анатолійович Масюженко підписав меморандум про співпрацю із проектом ЮНІСЕФ “Спільно. Соціальні послуги для сімей у громаді”, мета якого - організувати ефективну систему соціальних послуг у громадах на Сході України.
Впроваджувати проект допоможуть Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Українська мережа за права дитини і ГО “Соціальна синергія”. Кошти на покращення соціальних послуг на Сході України виділив Німецький уряд через Німецький банк розвитку (KfW).
Участь у проекті допоможе Сіверській ОТГ визначити, які соціальні послуги потрібні мешканцям громади, навчатиме та розвиватиме спеціалістів, допоможе налагодити взаємодію між відомствами, вчитиме розраховувати бюджет для соціальних послуг. Окрім того, ЮНІСЕФ створить у громаді соціальний центр, послуги в якому будуть розроблені під потреби мешканців саме цієї громади.
Як заявив Василь Анатолійович: «Громада зі свого боку зобов’язується всіляко сприяти ефективній реалізації проекту, а також забезпечити життєздатність центру, а значить і фінансування з місцевого бюджету новоствореного центру після завершення дії проекту.»
Проект впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) у партнерстві з п’ятьма неурядовими організаціями на чолі з Українською мережею за права дитини за фінансової підтримки Німецького Уряду та Німецького банку розвитку(KfW). Над реалізацією проекту працюють БО “СОС Дитяче містечко”, МБО “Партнерство “Кожній дитині”, ГО “Соціальна синергія”, БО “Надія і житло для дітей” і ГО “Маріупольська спілка молоді”.
Всього у проекті беруть участь 12 громад Донецької та Луганської областей. Протягом дії проекту соціальні послуги нового зразка отримають близько 100 тис. мешканців громад. Йдеться про родини з дітьми та молодь, зокрема, сім’ї ВПО, малозабезпечені сім’ї та такі, що виховують дитину з інвалідністю.