Фото без опису


     На сучасному етапі форми роботи навчального закладу з педагогами досить різноманітні. Вдало підібрана форма виховного заходу зосереджує увагу, викликає зацікавленість аудиторії, створює умови для повноцінного засвоєння змісту, виявлення і розвитку творчих здібностей учасників заходу.

      У практиці виховної роботи навчальних закладів Бахмутського району за останні роки з’явилися такі нові форми роботи як квест, вебінар, воркшоп, манекен челендж та інші, які набувають все більшої популярності.

     18 квітня 2019 р. у закладі дошкільної освіти №1 «Сонечко» Сіверської міської ради провідний спеціаліст відділу освіти виконкому Сіверської міської ради Зеленська Інна Сергіївна , методист  Самкова Ніна Вікторівна та вихователі навчальних закладів Сіверської громади працювали у форматі еко-воркшопу, за темою: «Екологічне виховання дошкільнят з використанням словесних, логічних завдань та здоров?я зберігаючих технологій». Слово «воркшоп» перекладається з англійської як «цех, майстерня», останнім часом дуже широко використовується для позначення особливої форми роботи з групою дорослих, в якій переважають активні або навіть інтерактивні форми роботи, і де основна роль у виробленні рішень належить самим учасникам.

   Під час роботи майстерні кожен учасник мав можливість поділитися своїм досвідом, індивідуальним поглядом і ставленням до такої форми роботи, як воркшоп. Визначали відмінності воркшопу від інших форм групової роботи та традиції їх проведення, які втратили актуальність, класифікували форми проведення.

    З учасниками воркшопу  проведена вправа-налаштування «Квітка асоціацій», висвітлено актуальність екологічного напрямку в системі дошкільної освіти. Виготовлено буклет «Воркшоп – новітня технологія роботи з педагогічною командою». Переглянули презентацію «Екологічне виховання в роботі логопеда ЗДО з використанням здоров?язберігаючих технологій». Педагоги ознайомилися з цікавими матеріалами з екологічного виховання та переглянути заняття-мандрівка «Подорож краплинки». Творчо попрацювали в групі і виконали вправу «Форми екологічного виховання в ЗДО».

     Працюючи в групах з метафоричними асоціативними картками за методом «Квіти весни», педагоги обговорювали різні аспекти заданої теми, досліджували, презентували та узагальнювали інформацію.