До уваги, СПОЖИВАЧАМ НА ЗАМІТКУ!
СПОЖИВАЧАМ НА ЗАМІТКУ
Останнім часом з’являються невдоволені покупці товарів, придбаних через інтернет-магазини. Невдоволення викликано неналежною якістю товарів та ігноруванням претензій споживачів. Виявляється, що у споживача є лише товар і чек про оплату вартості товару (через поштове відділення) без вказівки дати придбання, назви товару та його вартості, інформації про суб’єкта господарювання. В чеку, як правило, одержувачем коштів вказано фізичну особу, яку неможливо пов’язати з інтернет-магазином. Якщо ви придбали товар в інтернет-магазині без належно оформленого товарного чеку та невідома адреса його розташування, то захистити порушені права споживача практично неможливо. У такому випадку заява споживача направляється до відділу поліції, де розслідуванням злочинів, вчинених у сфері високих інформаційних технологій, займається кіберполіція.
Увага! Якщо на сайті інтернет-магазину відсутня інформація про місцезнаходження та контактні номери інтернет-магазину, пропонуємо взагалі відмовитись від купівлі товару у даного продавця.