З початку 2024 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 134 звернення громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян». 

За видами письмові звернення розподіляються наступним чином: 

133 індивідуальні заяви (99,3%) та 1 колективне (0,7% від загальної кількості звернень).

Основні питання, які порушувалися громадянами у зверненнях, стосуються, зокрема:

  • загальнодержавних та місцевих податків – 22 звернень (або 16,4%);
  • контрольно-перевірочної роботи – 20 звернень (або 14,9%);
  • реєстрації та обліку платників податків – 13 звернень (або 9,7%);
  • податкової звітності – 12 звернень (або 8,9%);
  • відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 7 звернень (або 5,2%);
  • інших питань – 23 звернень (або 17,2%).

За результатами розгляду звернень посадовими особами ДПС вирішено позитивно 26 звернень (19,4%), дано роз’яснення на 99 звернень (73,9%),   не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 5 звернень (3,7%), 1 звернення повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (0,8%), По 3 зверненням (2,2%) термін виконання в звітному періоді не настав.  

Нагадуємо – в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.

Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису. 

Фото без опису