Телефонна "Гаряча лінія"
Прийом телефонних дзвінків на «гарячу лінію» проводиться в робочі дні з 8:00 до 17:00 в п’ятницю — з 8:00 до 15:45 (з перервою на обід з 12:00 до 12:45)
за номерами телефону 095 803 97 16
096 372 15 92
Основними завданнями роботи телефонної «гарячої лінії» є:
- надання довідково-консультативної допомоги;
- прийняття, реєстрація та облік пропозицій, заяв і скарг громадян, що стосуються діяльності Сіверської міської ради.
У разі якщо факти та обставини, викладені у зверненні, вимагають додаткового вивчення, посадова особа має право рекомендувати звернутися до міської ради з письмовим зверненням у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян». При цьому заявник повідомляє: власне ім’я (наймену-вання), номер контактного телефону, задеклароване/ зареєстроване місце про-живання (місцезнаходження) та/або адресу електронної пошти, на яку, при оформленні письмового звернення, має бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним, зміст порушеного питання, у тому числі заува-ження, скарги, пропозиції.
У разі коли заявник не називає власне ім’я (найменування) або не надає інших відомостей (адресу електронної пошти, поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним), звернення вважається анонімним і розгляду не підлягає.
Звернення, в якому не викладено по суті порушене питання, не розглядається, про що відповідальна особа, яка забезпечує діяльність «гарячої лінії», повідомляє заявникові.
У разі застосування громадянином ненормативної лексики, образ, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі відповідальна особа має право припинити спілкування з таким громадянином.
Під час повітряної тривоги прийом та реєстрація дзвінків не здійснюється, розмова припиняється, про що відповідальна особа Сіверської міської ради повідомляє співрозмовника.
Для покращення опрацювання звернення розмова може бути записана