Шахраї намагаються отримати доступ до інтернет-банкінгу користувачів. Як їм це вдається? Ось приклад шахрайської схеми.

❗Шахраї телефонують, удаючи із себе працівників банку, і пропонують встановити новий мобільний додаток банку. Вони стверджують, що старий додаток більше не працює, тому потрібно завантажити новий.

❗Потім вони надсилають фішингові посилання для завантаження додатка, нібито від офіційного чат-бота банку, у месенджері. Так, шахраї можуть отримати авторизаційні дані користувачів.

❗Згодом шахраї просять назвати код із смс-повідомлень чи дзвінків від справжньої служби підтримки банку. Отримавши цей код, вони отримують доступ до інтернет-банкінгу, що дає їм змогу викрасти кошти.

Як уникнути шахрайства?

Використовуй лише офіційні канали зв’язку з банком.

✅Якщо тобі телефонує працівник банку, скажи, що зателефонуєш самостійно на офіційний номер банку, зазначений на платіжній картці. 

✅Якщо потрібно скористатися чат-ботом, знайди посилання на нього на офіційному сайті банку або офіційному додатку банку.

✅Під час завантаження банківського застосунку переконайся, що це офіційний застосунок твого банку: 
▪перевір назву розробника: використовуй Google Play Market або App Store та зверни увагу на назву розробника – вона має збігатися з назвою твого банку;
▪відвідай офіційний сайт банку: часто банки надають посилання на свої застосунки на своєму офіційному сайті;
▪перевір відгуки та рейтинг: офіційні застосунки зазвичай мають велику кількість відгуків та високий рейтинг;
▪перевір кількість завантажень: офіційні застосунки великих банків мають мільйони завантажень, менші банки – десятки та сотні тисяч. Це також може бути додатковим підтвердженням автентичності застосунку.

Більше про те, як уберегтися від шахрайства, читай на сайті #ШахрайГудбай: https://promo.bank.gov.ua/stopfraud/

Фото без опису