ЯК ПОВІДОМИТИ ОРГАНИ ПФУ ПРО ЗМІНИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ПРИЗНАЧЕННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ ЧИ ПІЛЬГИ
🔰 Одержувач житлової субсидії зобов’язаний у 30-денний термін з моменту виникнення обставин, які впливають на призначення субсидії, інформувати про них орган Пенсійного фонду України.
Зміни, про які необхідно повідомляти, дивіться за посиланням 👉 https://t1p.de/jg7mo.
❗️ Подати заяву про призначення житлової субсидії чи пільги можна через вебпортал електронних послуг Пенсійного Фонду України https://portal.pfu.gov.ua.
ℹ️ Для цього необхідно: ⤵️
✔️ авторизуватися за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
✔️ у розділі «Комунікації з ПФУ» натиснути на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу»;
✔️ обрати «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
✔️ заповнити необхідні атрибути заяви та завантажити відскановані документи, які необхідні для розгляду питання по суті (у разі потреби);
✔️ перевірити внесені дані, сформувати заяву, підписати КЕП та натиснути «Відправити до ПФУ».
Вимоги до сканованих копій документів:
🔹розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
🔹формат файлу: JPG, JPEG PDF;
🔹документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
🔹скан-копії виготовляються з оригіналів та повинні бути кольорові, чіткі та читабельні;
🔹назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.
📲 Стан опрацювання заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».
Положення про порядок призначення житлових субсидій затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».
❗️Перелік корисних матеріалів з питань субсидій дивіться ➡️ https://t1p.de/9pynk.