🔰 Одержувач житлової субсидії зобов’язаний у 30-денний термін з моменту виникнення обставин, які впливають на призначення субсидії, інформувати про них орган Пенсійного фонду України.

Зміни, про які необхідно повідомляти, дивіться за посиланням 👉 https://t1p.de/jg7mo.

️ Подати заяву про призначення житлової субсидії чи пільги можна через вебпортал електронних послуг Пенсійного Фонду України https://portal.pfu.gov.ua.

ℹ️  Для цього необхідно:

️ авторизуватися за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);

️ у розділі «Комунікації з ПФУ» натиснути на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу»;

️ обрати «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;

️ заповнити необхідні атрибути заяви та завантажити відскановані документи, які необхідні  для розгляду питання по суті (у разі потреби);

️ перевірити внесені дані, сформувати заяву, підписати КЕП та натиснути «Відправити до ПФУ».

Вимоги до сканованих копій документів:

🔹розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;

🔹формат файлу: JPG, JPEG PDF;

🔹документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;

🔹скан-копії виготовляються з оригіналів та повинні бути кольорові, чіткі та читабельні;

🔹назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.

📲 Стан опрацювання заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».

Положення про порядок призначення житлових субсидій затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».

️Перелік корисних матеріалів з питань субсидій дивіться https://t1p.de/9pynk.

Фото без опису