Звернення громадян є важливим механізмом взаємодії між податковими органами та громадянами України. Це надає можливість громадянам активно брати участь у процесі прийняття рішень та забезпечує більшу відкритість і взаєморозуміння між податковими органами та населенням.

Протягом січня – листопада 2024 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 333 звернення громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян».

Серед загальної кількості звернень переважають індивідуальні – 329    (98,8 відс.), також надійшло 1 колективне та 3 анонімних.

Усі звернення, що надійшли до Головного управління ДПС у Донецькій області за ознакою надходження поділяються на первинні – 321 (96,4 відс.), дублетні – 2 (0,6 відс.), неодноразові – 8 (2,4 відс.), повторні –2 (0,6 відс.).

Основні питання, які порушували громадяни у зверненнях – питання фінансової, податкової, митної політики – 250 звернень (75 відс.).

За тематикою питань найбільша кількість звернень стосується загальнодержавних та місцевих податків (101 звернення), проведення контрольно-перевірочних заходів (31 звернення), реєстрація та обліку платників податків та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (55 звернень), податкової звітності (15 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (5 звернень), з єдиного соціального внеску (17звернень).

Всі звернення вчасно розглянуті та заявникам надані змістовні відповіді.

За результатами розгляду звернень посадовими особами ДПС вирішено позитивно 62 звернення (18,6 відс.), дано роз’яснення на 250 звернення (75 відс.), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 8 звернень (2,4 відс.), 3 звернення повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (0,9 відс.), 2 звернень (0,6 відс.) знаходиться на виконанні (термін виконання по них не настав).

Крім того, на виконання статей 22, 23 Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.

Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.

Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.

Фото без опису