З початку року до Головного управління ДПС у Донецькій області надійшло на розгляд 96 запитів на отримання публічної інформації
Право на доступ до публічної інформації в податкових органах України є масовим механізмом для забезпечення відкритості та публічного контролю в галузі оподаткування.
Загалом, податкова служба активно розвиває електронні сервіси для спрощення доступу до податкової інформації. І громадяни, і бізнес-спільнота можуть отримувати багато інформації онлайн через офіційні веб-портали.
Так, протягом січня – листопада 2024 року до податкової служби Донеччини надійшло 96 запитів на отримання публічної інформації.
В розрізі категорій запитувачів надійшло запитів від:
фізичних осіб – 81;
юридичних осіб – 12;
представників медіа – 3.
Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати копії документів, інформацію про кількість повідомлень про корупцію та відкритих дисциплінарних проваджень, про кількість представників малого та середнього бізнесу, про голів Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних, про наявні вакантні посади у структурних підрозділах, іншу податкову інформацію.
За всіма запитами, що надійшли до Головного управління ДПС у Донецькій області, надано відповіді запитувачам у встановлені Законом України № 2939-VI строки.
Для покращення інформаційного обміну з платниками податків при Головному управлінні ДПС у Донецькій області працює електронна поштова скринька dn.publicinfo@tax.gov.ua.