Для інформаційної підтримки платників податків регіону з початку введення воєнного стану працюють гарячі лінії Головного управління ДПС у Донецькій області. За їх допомогою підтримується щоденний зворотній зв’язок з різних податкових питань.

Зворотній зв’язок з платниками податків відіграє надзвичайно важливу роль у сучасній податковій системі. Цей механізм дозволяє платникам податків обговорювати свої проблеми та питання, подавати пропозиції, що стосуються оподаткування, сприяє зменшенню податкових суперечок та непорозумінь.

Фахівцями податкової служби щоденно надаються роз'яснення з питань сплати платежів, повернення або перекид помилково сплачених коштів, реєстрації та обліку РРО/ПРРО тощо.

Так, у жовтні поточного року податківцями надано відповіді на 3,1 тис. звернень фізичних і юридичних осіб у телефонному режимі та 3 звернення у мессенджерах соціальних мереж ГУ ДПС у Донецькій області.

Всього з початку року надано відповідей на 43,3 тис. звернень фізичних та юридичних осіб у телефонному режимі та 42 звернення у мессенджерах соціальних мереж ГУ ДПС у Донецькій області.

Нагадуємо, ознайомитися з контактами та телефонами гарячих ліній податкової служби Донеччини можна за наступним посиланням https://dn.tax.gov.ua/kontakti/.

Фото без опису