ІНСТРУКЦІЯ КОРИСТУВАЧА: ЯК ПОДАТИ ЗАЯВУ-РОЗРАХУНОК ДЛЯ ВИПЛАТ ЗА ЛІКАРНЯНИМИ ЧЕРЕЗ ВЕБПОРТАЛ ПФУ?
ℹ️ Для отримання фінансування за лікарняними роботодавець має подати через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України ➡️ https://portal.pfu.gov.ua заяву-розрахунок з відомостями про нараховані застрахованим особам кошти.
👉🏻 Як сформувати заяву-розрахунок?
1. Увійдіть на вебпортал електронних послуг за допомогою КЕП.
2. У меню зліва зайдіть в особистий кабінет страхувальника, потім у розділ «Заяви-розрахунки» та натисніть кнопку «Створити нову».
3. Додайте інформацію в зазначені поля форми заяви-розрахунку (деякі з них система заповнює автоматично) та натисніть «Продовжити».
🖇 На екрані з'явиться форма згідно з умовами створення заяви-розрахунку: «Додаток про тимчасову непрацездатність» або «Додаток про тимчасову непрацездатність внаслідок нещасного випадку або профзахворювання», — у якій відображені дані лікарняних кожного працівника відповідно до страхового випадку. У додатки потрапляють лише ті лікарняні, виплати за якими відшкодовує Пенсійний фонд.
4. Натисніть на «олівець» та внесіть інформацію про конкретного працівника.
5. Оформіть заяву-розрахунок за всіма обраними лікарняними та оберіть опцію «Сформувати заяву-розрахунок».
6. Підпишіть заяву-розрахунок за допомогою КЕП та відправте до ПФУ.
✅ Після подання заяви-розрахунку користувач-страхувальник може переглянути інформацію щодо її стану та рішення за результатами опрацювання.