ГУ ДПС у Донецькій області отримало з початку року 224 звернення громадян
Податкова служба Донеччини інформує, що громадяни можуть звертатися до податкової служби онлайн (через мережу Інтернет) – це чудова можливість висловити свої питання, проблеми чи скарги стосовно податкових питань. Крім того, це сприяє вирішенню проблем та забезпечує справедливість у податковій системі.
Нагадуємо – надсилати електронні звернення потрібно у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.
Так, протягом січня – серпня 2024 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 224 звернення громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян».
За надходженнями 103 звернення надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 115 звернень – засобами електронного зв'язку, через мережу «Інтернет», 6 звернень – від інших органів, установ, організацій.
За тематикою питань найбільша кількість звернень стосується загальнодержавних та місцевих податків (58 звернень), проведення контрольно-перевірочних заходів (27 звернень), реєстрація та обліку платників податків та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (33 звернень), податкової звітності (12 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (5 звернень), з єдиного соціального внеску (15 звернень).
Всі звернення вчасно розглянуті та заявникам надані змістовні відповіді.
Крім того, на виконання статей 22, 23 Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.