Податкова служба Донеччини інформує, що громадяни можуть  звертатися до податкової служби онлайн (через мережу Інтернет) – це чудова можливість висловити свої питання, проблеми чи скарги стосовно податкових питань. Крім того, це сприяє вирішенню проблем та забезпечує справедливість у податковій системі.

Нагадуємо – надсилати електронні звернення потрібно у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису. 

Так, протягом січня – серпня 2024 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 224 звернення громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян».

За надходженнями 103 звернення надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 115 звернень – засобами електронного зв'язку, через мережу «Інтернет», 6 звернень – від інших органів, установ, організацій.

За тематикою питань найбільша кількість звернень стосується загальнодержавних та місцевих податків (58 звернень), проведення контрольно-перевірочних заходів (27 звернень), реєстрація та обліку платників податків та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (33 звернень), податкової звітності (12 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (5 звернень), з єдиного соціального внеску (15 звернень).

Всі звернення вчасно розглянуті та заявникам надані змістовні відповіді.

Крім того, на виконання статей 22, 23 Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.

Фото без опису