У січні – липні 2024 року на розгляд до ГУ ДПС у Донецькій області надійшло 194 звернення громадян
Однією з основних функцій податкової служби є контроль за дотриманням податкового законодавства. Завдяки зверненням громадян, податкова служба отримує можливість оперативно реагувати на порушення законодавства, такі як ухилення від сплати податків, неправомірні дії посадових осіб або проблеми в адмініструванні податків. Це сприяє підвищенню рівня правопорядку в державі та забезпеченню справедливого податкового навантаження для всіх суб’єктів відносин.
Так, за січень – липень 2024 року до Головного управління ДПС у Донецькій області надійшло 194 звернення громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян».
За надходженнями 85 звернень надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 104 звернення – засобами електронного зв'язку, через мережу інтернет, 5 звернень – від інших органів, установ, організацій.
Серед загальної кількості звернень переважають індивідуальні – 192 (99 %), зовсім мало колективних – 1 (0,5 %), також надійшло 1 анонімне.
Основні питання, які порушували громадяни у зверненнях – питання фінансової, податкової, митної політики – підіймалися у 146 зверненнях (75 %).
Всі звернення вчасно розглянуті та заявникам надані змістовні відповіді.
Крім того, на виконання статей 22, 23 Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.