ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ СУБСИДІЇ АБО ПІЛЬГИ ОНЛАЙН?
💻 Подати заяву про призначення житлової субсидії чи пільги можна онлайн — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України 👉 https://portal.pfu.gov.ua.
🔑 Для цього авторизуйтеся на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Відеоінструкція — за посиланням 👉 https://t1p.de/ndjke.
❇️ У розділі «Комунікації з ПФУ» натисніть на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу», оберіть «Заява про призначення та надання житлової субсидії».
❇️ Заповніть необхідні атрибути заяви та завантажте заздалегідь відскановані документи:
🔹 паспорт заявника;
🔸 ідентифікаційний номер;
🔹 інші необхідні документи.
При завантаженні сканованих копій документів враховуйте вимоги до їх виготовлення:
✔️ розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
✔️ формат файлу: JPG, JPEG, PDF;
✔️ документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
✔️ скан-копії виготовляються з оригіналів документів;
✔️ скан-копія повинна бути кольорова, чітка та читабельна;
✔️ назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.
❇️ Перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть її за допомогою КЕП та натисніть «Відправити до ПФУ».
📍Стан опрацювання заяви на призначення субсидії можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».