💳 У разі необхідності зміни способу виплати з поштового відділення на банківську установу або в разі зміни банківських реквізитів пенсіонеру необхідно надати відповідну інформацію органу Пенсійного фонду України, щоб забезпечити своєчасне отримання пенсійних виплат.

️Важливо пам'ятати про вимоги до банківського рахунку для зарахування пенсії — https://t1p.de/pxwi6.

💻 Подати заяву на зміну виплатних реквізитів можна через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.

Для цього необхідно:

🔑 авторизуватися на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);

️ натиснути на пункт «Внесення змін до пенсійної справи» в розділі «Щодо пенсійного забезпечення»;

️ обрати «Заява про зміну способу виплати пенсії (у разі зміни способу виплати — з пошти на банк або зміни банківських реквізитів)»;

️ заповнити необхідні атрибути заяви та завантажити заздалегідь відскановані документи:

🔹 паспорт заявника;

🔹 реквізити банківського рахунку.

При завантаженні сканованих копій документів враховуйте вимоги до їх виготовлення:

️ розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;

️ формат файлу: JPG, JPEG, PDF;

️ документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;

️ скан-копії виготовляються з оригіналів документів;

️ скан-копія повинна бути кольорова, чітка та читабельна;

️ назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.

️ Перевірити внесені дані, сформувати заяву, підписати її за допомогою КЕП та натиснути «Відправити до ПФУ».

️ Стан опрацювання заяви про зміну способу виплати пенсії можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».

📲 Як авторизуватися на вебпорталі за КЕП, дивіться у відеоінструкцї 👉 https://t1p.de/ndjke.

🌐 Заощаджуйте свій час та користуйтеся електронними сервісами Пенсійного фонду України не виходячи з дому!

Фото без опису