Податкова служба Донеччини на зв’язку
Інформаційна підтримка платників податків є необхідним елементом ефективної та прозорої податкової системи, що сприяє відродженню та розвитку країни. Створення зручних каналів зв’язку, таких як гаряча лінія, електронна пошта, чат-підтримка тощо, дозволяє платникам легко звертатися за допомогою та отримувати відповіді на свої запитання. Тому податкова служба Донеччини продовжує надавати інформаційну підтримку платників з питань адміністрування та сплати податків.
Так, за 7 місяців поточного року податківцями Головного управління ДПС у Донецькій області надано відповіді на 34 тис. звернень (в т.ч. у липні – 3,9 тис. звернень) фізичних та юридичних осіб у телефонному режимі, крім того, у мессенджері Фейсбук на сторінці ГУ ДПС у Донецькій області було надано відповіді на 32 звернення (в т.ч. у липні – на 2 звернення).
Загалом, один із ключових аспектів інформаційної підтримки – це забезпечення доступності інформації. Нагадуємо, на офіційному сайті податкової служби Донеччини https://dn.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/ та на офіційній сторінці у соціальній мережі Фейсбук https://www.facebook.com/tax.donetsk/ можна дізнатися про велику кількість актуальних роз’яснень, знайти зручну і корисну інфографіку, ознайомитися із податковими нововведеннями та змінами в законодавстві, не прогавити граничні терміни надання податкових звітів і сплати податків та зборів. Завжди раді бути вам корисними!