Податкова служба Донеччини надає інформаційну підтримку своїм платникам
У світлі зростаючої складності податкового середовища інформаційна підтримка від податкової служби стає необхідною складовою для забезпечення фінансової стабільності та розвитку суспільства. Постійне вдосконалення цього процесу є ключем до підвищення довіри до податкової системи та забезпечення справедливості для всіх громадян.
Так, за січень-березень поточного року надано відповіді на 17,9 тис. звернень (у т.ч. у березні – 5,5 тис. звернень) фізичних та юридичних осіб у телефонному режимі, крім того, у мессенджері ГУ ДПС у Донецькій області було надано відповіді на 17 звернень (у т.ч. у березні – 7 звернень).
Податкова служба Донеччини нагадує, що забезпечення цілодобового доступу до онлайн-платформ та консультацій ДПС спрощує процес звернення за допомогою до податкової служби, зменшуючи час та зусилля, необхідні для отримання інформації.