A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Сіверська міська рада (ОТГ)
Донецька область, Бахмутський район

Громадські обговорення з питань реорганізації ЗДО!

Дата: 01.11.2019 12:58
Кількість переглядів: 1217


   На виконання протокольного доручення голови Донецької обласної державної адміністрації, керівника військово-цивільної адміністрації Кириленка П.О. №55/14-19 від 10.09.2019 перед Сіверською міською радою поставлено завдання провести серед закладів дошкільної освіти, розташованих на території Сіверської міської ради ( об’єднаної територіальної громади) оптимізацію з урахуванням фактичної наповнюваності закладів дошкільної освіти та демографічної ситуації, що склалася в громаді.

     З цією метою пропонується провести громадські обговорення з питань реорганізації шляхом:

  1. закриття одного закладу дошкільної освіти, та переведення дітей до інших закладів дошкільної освіти;
  2. об’єднання двох закладів дошкільної освіти;
  3.  припинення діяльності трьох закладів дошкільної освіти та відкриття двох нових.

     Міська рада просить надати письмові пропозиції з вищезазначеного питання до відділу освіти виконкому Сіверської міської ради або на електронну адресу: 42629101@mail.gov.ua.

        Громадські обговорення завершуються 01.12.2019 року.


Коментарі:

Анонім
2019-12-04 18:55:23

когда реорганизация! мы ждем инклюзивные группы! давайте убирать воспитателей которые работают диспечерами в такси!!!!!!!!!!!!!!!!

Аноним
2019-11-30 22:16:26

Соединить три садика в два и увеличить рабочий день

Анонім
2019-11-26 22:19:21

Полно не полно, а в муз работников в сады еле нашли. А в одном так и нет. Что-то не очень спешили безработные.

Светлана
2019-11-26 19:01:38

можно подумать у нас в громаде работи полно ТОЛЬКО КОНКУРС

Анонім
2019-11-26 15:25:30

Да конечно! Прямо всех рассчитать и экзамены на камеру ! На 4тысячи грн очереди стоят в саду работать. Давайте реальные предложения.

Аноним
2019-11-23 13:30:35

Согласна с тем что лучше три садика объединить в два и сделать двенадцати часовой рабочий день. И персонал не надо увольнять и экономия средств по коммуналке.

Аноним
2019-11-22 21:49:56

Зачем в городе,а именно на горе три садика которые работают до 17.00. Рабочий день у многих родителей до 17.00, а если на работу добираться в другой город как можно забрать ребенка в указанное время. Необходимо объединить садики и увеличить продолжительность рабочего дня, чтобы родители не отпрашивались со своей основной работы и летели сломя голову забрать ребенка в указанное время, а то и увольнялись с работы т. к некому забрать ребенка. Во всех городах садик работает как минимум до 19.00, а то и круглосуточно

Анонім
2019-11-22 11:26:02

Мое мнение, нужно закрыть три садика, устроить кастинг на воспитателей и заведующих, Только чтобы это все проходило под камеру, а после устроить голосование на странице фейсбук, или на оф.сайте ОТГ.

Анонім
2019-11-21 20:01:25

Не мне рассказывать про адаптацию детей! Я работаю с детьми младшего школьного возраста 10 лет! Работа садиков мне хорошо известна. Извините, когда дети приходят с одного садика с хорошей базой, а с другого с нулевой. Нужно учитывать это. Это касается старших групп. После введения программы "Впевнений старт" во всех ЗДО, только с 2-х садиков ребята обучены, а в другом только купленные пустые пособники по 400 грн. Может стоит по этим критериям отбирать садик, который стоит закрыть? Давайте проведем опрос учителей, которые набирают первые классы? В каком заведении, действительно, обучают, а в каком берут на фонды и всё!!!

Аня
2019-11-20 19:04:33

Тетяно, не згодна з вами. Логопедичні групи - не єдине , що приводить у цей дит.садок.

Светлана
2019-11-19 18:57:08

для АНОНИМА - адаптация проходит спокойно и легко при професиональних действиях педагога

Анонім
2019-11-19 17:34:34

Так же можно сказать и про реарганизацию школ, почему маленькие дети, которые в неподсознательном возрасте должны несколько раз проходить адаптацию к новому, когда детям по-старше она даётся легче! Зачем нужны реформы с самых маленьких? Почему одни должны быть в шоколаде, а другие, простите, подстраиваться? Неужели на будущем нашего города нужно экономить? Ведь наши дети, наше будущее! Начните, действительно, с того, что приносит громаде убыток!

Тетяна
2019-11-19 17:26:33

Я розумію Аню але де різниця в якому приміщенні ці вихователі будуть працювати якщо вони профі припаштуються усюди. В цей садочок вели дітей лише тільки в логопедичні групи. на данний час в групах 6-8 дітей останні хворіють .......РОЗУМІЙТЕ потрібно змінюватися - час реформ. І ТАКІ РЕФОРМИ БУДУТЬ В НАЙКРАЩІХ ІНТЕРЕСАХ ДІТЕЙ СІМЕЙ ГРОМАДИ.

Аня
2019-11-19 12:35:42

Зрозуміло, що один садочок потрібно закрити. Кількість дітей у місті не відповідає кількості дошкільних закладів. rnАле давайте звернемо увагу на територіальну розташованість садочків, на результати роботи вихователів, ну і, щоб не казали , на кількість дітей. Вважаю,що до "Світлячка" не приходило б щороку стільки дітей, якби там погано ставилися до них і були незадоволені роботою коллективу. rnА мінуси є у кожному закладі. У якомусь більше,у якомусь менше.

Марина
2019-11-16 18:19:09

Мой ребенок сейчас ходит в д/с. И вы знаете к воспитателям у меня нет вопросов. В нашей группе очень хороший воспитатель и ее дети любят. А вот директор к ней много вопросов. Почему нельзя провести конкурс на должности директоров? Если бы директор был назначен по конкурсу (открытому) а не по желанию мамы, может быть тогда и в садике другое отношение было. А когда весь колектив носится с ребенком директора, а не с нашими детьми в то время как маме на рабочем месте маникюр делаю, а каком воспитание мы говорим? Мое мнение закрыть Светлячок не смотря на то что мой ребенок именно в этот садик ходит. Отопления нет (очень холодно в садике) окна старые и еще много всего. Только огромная просьба за воспитателей их оставить

Елена
2019-11-13 18:54:27

полностью поддерживаю - только конкурс - очень много одбывателей среди ДИРЕКТОРОВ и среди ВОСПИТАТЕЛЕЙ мне 39 лет и в мое время воспитатели были другие - не такие деловые а ближе к детям

Вікторія
2019-11-13 14:28:46

Треба закрити садочки, а потім провести конкурс на директора ЗДО та вихователів. І відкрити садочки з новими кадрами. Так буде чесно.

ольга
2019-11-12 21:43:14

садочки разом з дітками та колективом потрібно з'єднати

Анонім
2019-11-12 08:46:55

Почему внимание никто не обращает на отношение к детям? А только на их количество в саду! То как директор сада позволяет своему ребенку открывать дверь в группу с ноги!

Анонім
2019-11-12 08:40:42

Уж как по мне. Лучше закрыть аварийный сад, а детей разпределить на два остальных!

МАРІЯ
2019-11-11 19:02:45

шановні громадяни! зупиніться і погляньте реально - яка кількість дітей ...краще буде один якісний садок чім декілька аби як... мені скоро дитину вести в садок - а куди - скрізь по 5 діточок в групі. краще якісний дитячий колектив чім ДИТИНІ ходити круг садка з вихователем за руку. ОДНОГОЛОСНО ПОТРІБНІ ЗМІНИ!

Анонім
2019-11-07 16:59:24

Хочется спросить Собко О. а причем здесь мнение головы громады и его обещания? мы здесь не это обсуждаем, а как реорганизовать наши садики

Анонім
2019-11-06 09:32:32

скинемся на ремонт?? Вы серьёзно? Если вы думаете, что это обойдется вам в 1000грн то нет )) да закрыть садик и точка. Не так много деток у нас в городе, сады реально пустые стоят.

Анонім
2019-11-05 20:28:59

Чому ніхто з батьків не думає про безпеку своєї дитини? Невже всім байдуже, що певні дитячи заклади розсипаються, стіни лопаються.Якщо щось трапиться з їх дітьми хто буде відповідати за те, що вони водили свою дитину в такий садок? Чи може давайте всі зкинемося та відремонтуємо улюблений садок, а потім оплптимо комуналку.Хто згоден?

Анонім
2019-11-05 15:21:59

Соедините два садика в один и сделайте двенадцатичасовой рабочий день в нём .

Анонім
2019-11-05 09:09:30

Головой думайте люди!!! У нас нет столько детей, группы полупустые а знаете как дорого платить за комуналку и оплачивать зарплаты работникам?? Да сады давно уже в минусе! Мы водили ребенка в садик в нашей группе всего 7 чел. было и другие не наполнены! Конечно один садик можно смело закрывать! Зачем он нужен громаде?? Вот вам, люди дорого платить за комуналку?? А думаете отопление и свет и т.д нашей громаде бесплатно идет?

Со|бко О.А.
2019-11-04 21:08:55

Мнение головы громады будет в любом случае отличаться от мнения родителей,уже проверено.Было много сказано ,сплошное вранье,а сделает по-своему

Аноним
2019-11-04 07:30:58

Зачем закрывать один из детских садиков??? Каждый ребёнок любит именно свой детский сад, ведь для него это как второй дом!!!

MUTATOR
2019-11-02 14:05:52

Чего хотят люди? Известно чего, Халявы!

Анонім
2019-11-01 16:59:49

Мені здається місто вже майже вбите. Домруть пенсіонери, молодь роз'їзджається подалі від чагарів та руїн ! Дай Бог, щоб всі хто до цього був причетний дали відповідь на Божому суді !

Анонім
2019-11-01 16:54:16

Коли в останній раз робився перепис населення в нашому місті ? Всі важні рішення повинні бути прийняті після перепису і тоді не буде докорів, що місто вмирає, що його добивають...

Анонім
2019-11-01 14:14:08

Прошлое не учит?Город потихоньку умирает... Где людям работу искать?Уничтожить просто, а вы создать чего-нибудь, попробуйте для людей. Организуйте опрос чего хотят жители города, слабо?

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь