A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Сіверська міська рада (ОТГ)
Донецька область, Бахмутський район

ІНФОРМАЦІЯ про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у міській раді, на підприємствах, організаціях та установах, розташованих на території Сіверської міської ради (ОТГ)  за І півріччя 2020 року

Сіверська об’єднана територіальна громада створює всі необхідні умови для реалізації конституційного права громадян на звернення, вживаються відповідні заходи для подальшого поліпшення та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами місцевого самоврядування.

Протягом І півріччя року міська рада працювала над удосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02. 2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

За І півріччя 2020 року від мешканців Сіверської громади безпосередньо до міської ради та через органи влади вищого рівня надійшло 187 звернень, з них 143 – письмових. В загальній кількості звернень, що надійшли до міської ради: заяв – 185 (99%), скарг – 2 (1%), пропозицій – 0. У порівняні з аналогічним періодом минулого року загальна кількість звернень громадян до міської ради зменшилась на 32,3%.

Протягом І півріччя 2020 року надійшло 6 колективних звернень, з них: безпосередньо до міської ради – 6. За звітний період повторних звернень не було.

Основними питаннями, що спонукають громадян на звернення є питання:

- комунального господарства (поточний ремонт будинків, дахів будинків) – 52 , що складає 27,8% від загальної кількості питань;

- аграрної політики та земельних відносин – 52, що складає 27,8% від загальної кількості питань;

- соціального захисту (надання матеріальної допомоги на протезування, лікування, отримання соціальних виплат і отримання субсидій) – 23, що становить 12,3 % від загальної кількості питань;

- житлової політики – 16, що складає 8,56% від загальної кількості питань;

- охорони здоров’я – 4, що складає 2,2% від загальної кількості питань.

Керівництвом міської ради протягом І півріччя 2020 року контролювалось 72% (134) звернень громадян.

За звітний період із облдержадміністрації, райдержадміністрації та урядової «Гарячої лінії» надійшло 53 інформаційно-контрольних карток звернень громадян Сіверської ОТГ. Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян, відносяться до житлово-комунального господарства та соціального захисту населення, на всі питання заявниках було надано роз’яснення та відповіді по суті.

Якщо питання, порушені в одержаному міською радою зверненні, не входять до її повноважень, воно пересилається за належністю відповідному органу у терміни, передбачені ст.7. Закону України “Про звернення громадян”, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. Згідно з ч.3 ст.7 Закону України “Про звернення громадян”, було перенаправлено 9 звернень іншим уповноваженим органам за належністю. 

Згідно реєстраційних книг за вказаний період:

  • провідним спеціалістом з питань державної реєстрації актів цивільного стану оформленні свідоцтва про: смерть – 108, народження – 24, реєстрацію шлюбу – 4;
  • відділом економічного розвитку, торгівлі та інвестицій прийнято близько громадян Сіверської громади;
  • оформлено 442 пакети документів для оформлення субсидії, соціальної допомоги малозабезпеченим мешканцям міста, самотнім матерям та до комунальних підприємств міста;
  • до відділу надання адміністративних послуг надійшло 3377 звернень громадян;
  • проводиться робота з реєстрації місця проживання/перебування, зняття з місця реєстрації проживання. Опрацьовано 264 заяв;
  • відділом з питань соціального захисту населення було прийнято 43 громадян – внутрішньо переміщених осіб, подано 22 заяви щодо надання соціальних послуг та 14 заяв щодо надання реабілітаційних послуг, видано для 47 багатодітних сімей продуктові пакети;
  • до провідного спеціаліста з мобілізаційної та оборонної роботи звернулося 158 громадян, яким була надана допомога в постановці на військовий облік, видачі довідок про склад сім’ї до ОМВК та з інших питань.

Міська рада за звітний період надала допомогу у розмірі 11000 гривень громадянам міста, які звернулись із заявами на придбання медикаментів, для лікування, поховання близьких та рідних.

Аналізуючи інформацію надану підприємствами, організаціями та установами, розташованими на території Сіверської міської ради (об’єднана територіальна громада), за вказаний період до них надійшло 4278 звернень:

  • повторних – 55
  • колективних – 17
  • від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 1
  • ветеранів праці, інвалідів, пенсіонерів, «дітей війни» - 1134
  • від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 0

Всього питань, порушених у зверненнях:

  • комунального господарства – 3158
  • житлової політики - 13
  • освіти  – 187
  • сім’ї, дітей – 100
  • охорони здоров’я – 38
  • соціального захисту населення –659
  • забезпечення законності та правопорядку – 21
  • працевлаштування – 30
  • інші – 71

Більша кількість питань громадян вирішено позитивно, з інших – надано роз’яснення, але керівникам слід приділити особливу увагу результативності розгляду звернень громадян, вжити ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для обґрунтованих повторних звернень та звернень до органів вищого рівня.

 

 

 

 

 

 

Провідний спеціаліст

загального відділу                                                                     С.Л. Головченко

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь