Сіверська міська рада

Меню

Меню

Як безпечно організувати роботу в умовах пандемії

Як безпечно організувати роботу в умовах пандемії

Коронавірус вносить свої корективи, як в суспільне життя, так і в виробничу діяльність. Змінюються умови праці, вводяться нові види виконання робіт, змінюються вимоги до персоналу.

Законом України від 04.02.2021 № 1213-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення правового регулювання дистанційної, надомної роботи та роботи із застосуванням гнучкого режиму робочого часу» вирішено питання гнучкого режиму робочого часу, дистанційної  та надомної роботи та внесені зміни до Закону України «Про охорону праці».

Отже гнучкий режим роботи встановлюється лише за письмовим погодженням між працівником і власником підприємства, установи, організації незалежно від форми власності та передбачає саморегулювання працівником часу початку/закінчення роботи та тривалості робочого часу. Не слід забувати, що обов’язковим є повідомлення працівника про зміну режиму роботи не пізніше ніж за два місяці.

Надомна та дистанційна робота, в умовах пандемії дозволяє скоротити кількість контактів з іншими працівниками та зменшити ризик захворювання на COVID-19.

Надомна робота більше підходить робітникам, які зайняті на дрібному виробництві товарів, а для офісних працівників більше підходить дистанційна робота.

Організація безпечних і нешкідливих умов праці покладається на власника, крім випадків укладення між працівником та власником або уповноваженим ним органом трудового договору про дистанційну роботу.

Отже розглянемо деякі питання організації дистанційної та надомної роботи з точки зору охорони праці:

– проходження медичних оглядів працівниками залишається обов’язковим згідно вимог діючого законодавства України;

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *