Сіверська міська рада

Меню

Меню

У 2020 році клієнти YASNO вирішили дистанційно понад 5 млн питань

Постачальник електроенергії, газу та енергоефективних рішень YASNO постійно вдосконалює та впроваджує нові дистанційні сервіси для зручності клієнтів. За минулий рік контакт-центр YASNO опрацював більше 5 млн телефонних дзвінків та 200 тисяч електронних звернень споживачів у Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях. З них майже 300 тисяч оброблених запитів за телефоном надійшли від мешканців Донеччини.

Дистанційно клієнти YASNO можуть передавати показання, сплачувати за світло та газ, уточнювати інформацію про нарахування, дізнаватися про можливості для заощадження коштів з енергоефективними продуктами. Контакт-центр у Донецькій області приймає дзвінки за телефонами (067/095) 65 26 000, (0629) 52 60 00 без вихідних з 8:00 до 20:00, а також надає онлайн-консультації з 8:00 до 17:00. Минулого року близько 27 тисяч жителів регіону вирішили питання з електро- та газопостачання, надіславши особисті повідомлення на сторінці у Facebook та електронною поштою, а ще 13,6 тис. зробили це через Особистий кабінет.

За допомогою Viber-бота YASNO-online більше 200 тисяч підписників у трьох регіонах зручно та швидко передавали показання електролічильників та сплачували за спожиту електроенергію без комісії зі смартфона. Велику популярність серед користувачів отримав мобільний додаток YASNO: вже 106 тисяч клієнтів скористалися ним більше мільйону раз. Додаток продовжує постійно оновлюватися та отримувати нові функції.

«В сучасному світі стало нормою отримувати відповіді на свої питання чи сплачувати за комунальні послуги, навіть не виходячи з дому. YASNO слідкує за новими технологіями і враховує потреби клієнтів. Тому ми постійно оновлюємо існуючі та впроваджуємо нові зручні сервіси. З їхньою допомогою можна швидко дізнатись про платежі, отримати інформацію про способи економії, передати показання і розрахуватись за електроенергію та газ не тільки за себе, а й за своїх батьків, які не користуються інтернетом. Таким чином наші клієнти додатково дбають про своїх рідних, захищаючи їх від небажаного відвідування громадських місць під час карантину», – розповів директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін.

 

 

Поділитися новиною

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on google
Google+
Share on telegram
Telegram

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *