Сіверська міська громада
Бахмутський район, Донецька область

З В І Т Сіверського міського голови про стан роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік

         Міський голова керується Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

          На виконання завдань, визначених в Указі Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008, працівниками міської ради забезпечується неухильне виконання норм Закону України «Про звернення громадян»: обов’язкове надання обґрунтованої повної відповіді заявнику, створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв, приділення особливої уваги вирішенню проблем ветеранів війни і праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян пільгової категорії населення, які потребують соціального захисту.

          Для проведення особистого прийому громадян в міській раді створені всі необхідні умови, затверджені і витримуються графіки прийому. Всі заяви, скарги, пропозиції громадян реєструються в окремому журналі.

         Журнали реєстрації заяв, пропозицій і скарг та особистого прийому встановленої форми прошнуровані, пронумеровані та скріплені гербовою печаткою. Реєстрацію звернень веде провідний спеціаліст загального відділу виконкому міської ради, всі графи в журналі відповідним чином заповнені, з зазначенням номеру прийнятих рішень та дати розгляду звернень, відмітками про виконання. Всі звернення розглядаються з дотриманням встановлених термінів.

         Особливу увагу в роботі надається розгляду пропозицій, заяв та скарг інвалідів та ветеранів праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, одиноких матерів, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС та інші.

          Два рази на рік на засіданні виконкому міської ради розглядаються питання щодо роботи із зверненнями громадян в міській раді, на підприємствах,організаціях та установах міста.

На виконання статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконкомом міської ради здійснюється постійний контроль за станом роботи зі зверненнями громадян.

          Протягом 2017 року зареєстровано 357 звернень. На усному прийомі побувало 79 громадян, яких було прийнято міським головою.

           Питання, порушені у зверненнях:

           - аграрної політики і земельних відносин – 62

           - транспорту і зв’язку – 2

           - фінансової, податкової, митної політики – 1

           - праці і заробітної плати – 12

           -  соціального захисту населення – 24

           -  охорони здоров’я – 1

           -  житлової політики – 22

           -  комунального господарства – 174

           -  екології та природних ресурсів – 4

           -  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 0

-  інші – 58.

            За звітний період із облдержадміністрації, райдержадміністрації та урядової «Гарячої лінії» надійшло 33 інформаційно-контрольних карток звернень громадян нашого міста. З них: 26 - з питань комунального господарства3 - з питань житлової політики, 4 - соціального захисту. На всі питання заявникам було надано роз’яснення та відповіді по суті.

Згідно реєстраційних книг за вказаний період:

            - керуючим справами виконкому міської ради вчинено 176 нотаріальні дії, надано консультацій -  54 громадянам з нотаріальних дій;

            - відділом соціальної та правової політики прийнято 641 громадян з питань переміщення із зони АТО;

            - видано 5127 довідок населенню для оформлення субсидії, соціальної допомоги малозабезпеченим мешканцям міста, самотнім матерям та до комунальних  підприємств міста;

            - проводиться робота з  реєстрації місця проживання/перебування, зняття з місця реєстрації проживання. Опрацьовано 716 заяв;

            - до провідного спеціаліста по роботі з військовозобов’язаними та пільговими категоріями населення звернулося 256 громадян, яким була надана допомога в постановці на військовий облік, видачі довідок про склад сім’ї до ОМВК та з інших соціальних питань;

            - провідним спеціалістом з питань державної реєстрації актів цивільного стану оформлені свідоцтва про: смерть - 217,  народження - 48, реєстрацію шлюбу -  35;

            - до провідного  спеціаліста у справах сім’ї, молоді та неповнолітніх відділу соціальної та правової політики звернулося 112 громадян з питань опіки та піклування.

            -  відділом економіки та торгівлі прийнято 317 громадян міста;

            Міська рада за звітний період надала допомогу у розмірі  300 гривень громадянам міста, які звернулися із заявами на придбання медикаментів для лікування,   поховання близьких і рідних.                                                                   

           Міська рада постійно працює над вдосконаленням роботи зі зверненнями громадян, вивчає причини, що їх породжують, вживає заходів щодо їх усунення.

 

 

 

Міський голова                                                                       В.А. Масюженко