Сіверська міська громада
Бахмутський район, Донецька область

Як захистити свої права як споживача?

 


До відділу економічного розвитку, торгівлі та інвестицій виконкому міської ради звертаються споживачі, які були ображені продавцями на ринку або в магазині. Нажаль, проблема відсутності порозуміння між споживачем та продавцем є актуальною. У зв’язку з цим хотілось би дати декілька порад, як споживачу захистити себе від грубості  продавця.

Якщо Вам нагрубив продавець магазину або ринку, необхідно залишити свою обґрунтовану скаргу у Книзі відгуків та пропозицій (усна скарга адміністратору магазину можлива, але не є підтвердженням того, що Ви звертались до магазину/ринку зі скаргою на дії продавця) . У скарзі необхідно точно описати ситуацію і обставини події, з вказівкою ім`я і прізвище продавця-грубіяна, назву відділу (на ринку - № торгової точки). Попросіть керівника об’єкту торгівлі вжити заходів до продавця.

Якщо продавець нецензурно лається, образливо чіпляється до Вас, або в інший спосіб порушує Ваш спокій, сміливо викликайте поліцію. Пам’ятайте, що за дрібне хуліганство (стаття  173 Кодексу України про адміністративні правопорушення) винна особа може бути притягнута до адміністративної відповідальності у вигляді накладення штрафу від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин, або виправні роботи на строк від одного до двох місяців з відрахуванням двадцяти процентів заробітку, або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб.

Хочеться побажати і продавцям і споживачам бути ввічливими один до одного. Пам’ятайте, що будь яку ситуацію можливо вирішити шляхом компромісів та у доброзичливій формі.



« повернутися до списку оголошень