Сіверська міська громада
Бахмутський район, Донецька область

ІНФОРМАЦІЯ про підсумки роботи за І квартал 2016 року

 ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки роботи щодо розгляду звернень

громадян в міській раді, на підприємствах, організаціях та

установах міста Сіверська за І квартал 2016 року

Розгляд звернень громадян – один із пріоритетних напрямків діяльності органів місцевого самоврядування. Робота із зверненнями громадян у Сіверській міській раді спрямована на виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

За І квартал  2016 року до міської ради надійшло 152 письмових та усних звернень.

З них:

           - повторних –0

           - колективних – 28

           - від дітей війни – 0

           - багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь – 2

 - ветеранів праці –1

Питання, порушені у зверненнях:

            - аграрної політики і земельних відносин – 33

            - транспорту і зв’язку – 0

            - фінансової, податкової, митної політики – 0

              - праці і заробітної плати – 12

            -  соціального захисту населення – 28

            -  охорони здоров’я – 0

            -  житлової політики – 7

            -  комунального господарства – 66

            -  екології та природних ресурсів – 0

            -  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 1

            -  інші – 8

На особистий прийом до міського голови звернулося 34 громадянина, надійшло поштою 118 звернення.

         Із облдержадміністрації, райдержадміністрації та урядової «Гарячої лінії» за І квартал 2016 року надійшло всього 26 інформаційно-контрольних карток звернень громадян нашого міста. З них: 26 - з питань комунального господарства,  3 - з питань житлової політики, 1 - соціального захисту. На всі питання заявникам було надано роз’яснення та відповіді по суті.

          У 2016 році на прийом до заступників міського голови, керуючого справами виконкому міської ради зверталися громадяни міста з питань: ремонту житлових будинків, будівництва, газифікації, теплопостачання, водопостачання та водовідведення, земельних питань, побутового обслуговування, ремонту покрівель, спилювання сухих дерев, соціальної допомоги, вчинення нотаріальних дій та інше. Більша частина порушених питань вирішена позитивно, з інших – надано роз’яснення.

          Згідно реєстраційних книг за вказаний період:

          - керуючим справами виконкому міської ради вчинено 123 нотаріальних дій та надано 49 нотаріальних консультацій;

          - провідним спеціалістом відділу соціальної та правової політики видано 1947 довідок населенню для оформлення субсидії, соціальної допомоги малозабезпеченим мешканцям міста, самотнім матерям та до комунальних  підприємств міста;

          - відділом соціальної та правової політики прийнято 110 громадян з питань переміщення із зони АТО;

          - відділом комунального господарства, землекористування та екології надана допомога мешканцям в оформленні документів на отримання грошової компенсації на тверде паливо   на субсидію та інші – 445 мешканцям;

          -  відділом економіки та торгівлі прийнято 166 громадян міста;

          - до провідного спеціаліста по роботі з військовозобов’язаними та пільговими категоріями населення звернулося 51 громадянина, яким була надана допомога в постановці на військовий облік, видачі довідок про склад сім’ї до ОМВК та з інших соціальних питань;

          - провідним спеціалістом з питань державної реєстрації актів цивільного стану оформлені свідоцтва про: смерть - 91,  народження - 13, реєстрацію шлюбу -  12;

          - до провідного  спеціаліста у справах сім’ї, молоді та неповнолітніх відділу соціальної та правової політики звернулося 39 громадян з питань опіки та піклування.

          Міська рада за звітний період надала допомогу у розмірі  400 гривень громадянам міста , які звернулися із заявами на придбання медикаментів для лікування,   поховання близьких і рідних.

            З першого квітня з метою реалізації повноважень органів місцевого самоврядування щодо виконання своїх функцій з реєстрації місця проживання/перебування, зняття з реєстрації місця проживання почата робота з реєстрації місця проживання/перебування, зняття з реєстрації місця проживання. За вказаний період  працівниками відділу соціальної та правової політики було опрацьовано 414 заяви.                                                                     

          На прохання керівництва міської ради в приміщенні міської ради працює спеціаліст Артемівського управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації згідно графіку.

            Аналізуючи інформацію надану підприємствами, бюджетними організаціями та установами міста з цього питання, слід відзначити, що робота в даному напрямку ведеться. Так, за вказаний період до них надійшло  5584 звернення:

  • повторних - 10
  • колективних - 2
  • від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій - 28
  • ветеранів праці, інвалідів, пенсіонерів, «дітей війни» - 385
  • від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь -0
  • від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС - 0

Всього питань, порушених у зверненнях:

  • житлові - 10
  • комунального та дорожнього господарства – 4408(вагома частина звернень від АУГГ)
  • освіта, виховання та навчання дітей – 262
  • охорони здоров’я - 83
  • праці - 0
  • соціального захисту населення –38
  • забезпечення законності та правопорядку – 332(вагома частина звернень від(АУВ поліції)
  • інші - 425

          Більша кількість  питань громадян вирішено позитивно, з інших – надано роз’яснення, але керівникам слід приділити особливу увагу результативності розгляду звернень громадян, вжити ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для обґрунтованих повторних звернень та звернень до органів вищого рівня.

 

Начальник загального відділу                                                     Т.В. Андрющенко