Сіверська міська громада
Бахмутський район, Донецька область

ІНФОРМАЦІЯ про підсумки за І-ше півріччя 2015 року

ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки роботи щодо розгляду звернень

громадян в міській раді, на підприємствах, організаціях та

установах міста Сіверська за І-е півріччя 2015 року

 

         У І-му півріччі 2015 року на особистий прийом до  міського голови Гури О.М. звернулося 30 громадян. Надійшло поштою - 73 звернення. Кількість  всіх звернень становить – 103. Всього питань, порушених громадянами у зверненнях - 105 .

          З них:

           - повторних –1

           - колективних – 10

           - від дітей війни – 7

           - багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь – 1

           - ветеранів праці –62

         Всього питань, порушених у зверненнях  -105

            - аграрної політики і земельних відносин -10                                                              

            - транспорту і зв’язку -5

            - фінансової, податкової, митної політики -1

            -  соціального захисту населення - 9

            -  охорони здоров’я - 0

            -  житлової політики - 6

            -  комунального господарства - 47

            -  екології та природних ресурсів - 0

            -  праці та заробітної плати -8

            -  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку -13

            -  діяльності органів місцевого самоврядування  - 1

            -  інші - 5

         Із облдержадміністрації, райдержадміністрації та урядової «Гарячої лінії» за І-е півріччя 2015 року надійшло 9  інформаційно-контрольні картки звернень громадян нашого міста. З них: 7- з питань комунального господарства,   2 - з питань соціального захисту. На всі питання заявникам було надано роз’яснення та відповіді по суті.

          У І-му півріччі 2015 року на прийом до заступників міського голови, керуючого справами виконкому міської ради зверталися громадяни міста з питань: ремонту житлових будинків, будівництва, газифікації, теплопостачання, водопостачання та водовідведення, земельних питань, побутового обслуговування, ремонту покрівель, доріг, спилювання сухих дерев, надання соціальної та гуманітарної допомоги малозабезпеченим мешканцям , законності та правопорядку, вчинення нотаріальних дій та інше. Більша частина порушених питань вирішена позитивно, з інших - надано роз’яснення або направлено за належністю відповідним органам до компетенції яких входить вирішення тих чи інших питань.

          Згідно реєстраційних книг за вказаний період:

          - керуючим справами виконкому міської ради вчинено 193   нотаріальні дії;

          - начальником загального відділу видано 1856 довідок населенню для оформлення субсидії, соціальної допомоги малозабезпеченим мешканцям міста, самотнім матерям та до комунальних  підприємств міста;

          - відділом соціальної та правової політики прийнято 1372  громадян з питань переміщення із зони АТО, надання гуманітарної допомоги та питань соціального захисту:

          - відділом комунального господарства, землекористування та екології надана допомога  в оформленні документів на отримання грошової компенсації на тверде паливо - 97 мешканцям;

          -  відділом економіки та торгівлі прийнято 126 громадян міста з питань торгівельного обслуговування ;

          - до провідного спеціаліста по роботі з військовозобов’язаними та пільговими категоріями населення звернулося 79 громадян, яким була надана допомога в постановці на військовий облік, видачі довідок про склад сім’ї до ОМВК та з інших соціальних питань;

          - провідним спеціалістом з питань державної реєстрації актів цивільного стану оформлено свідоцтва про: смерть -101,  народження -22 , реєстрацію шлюбу -23;

          - до провідного  спеціаліста у справах сім’ї, молоді та неповнолітніх відділу соціальної та правової політики звернулося 109 громадян з питань опіки та піклування.

          Міська рада за звітний період надала допомогу у розмірі 600  гривень громадянам міста , які звернулися із заявами на придбання медикаментів для лікування,   поховання близьких і рідних.                                                                   

          На прохання керівництва міської ради, в період оформлення субсидії, в приміщенні міської ради та приміщенні Ради ветеранів по вул. Молодіжній,1 працівники Артемівського управління праці та соціального захисту населення вели виїзний прийом громадян міста   протягом двох місяців - травень, червень. Для зручності громадян, працівниками міської ради було передбачено надання послуг ксерокопії, видачі довідок та отримання консультаційної допомоги щодо розміру пенсії.

           Аналізуючи інформацію надану підприємствами, бюджетними організаціями та установами міста з цього питання, слід відзначити, що робота в даному напрямку ведеться. Так, за вказаний період до них надійшло  5915 звернень:

  • повторних - 18
  • колективних - 19
  • від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій -37
  • ветеранів праці, інвалідів, пенсіонерів, «дітей війни»- 1006
  • від членів багатодітних сімей, одиноких матерів та матерів-героїнь - 0
  • від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС - 0

                  Всього питань, порушених у зверненнях - 5921 :

  • житлові -2
  • комунального та дорожнього господарства -214
  • освіта, виховання та навчання дітей -288

-    охорони здоров’я - 65

  • праці -121
  • соціального захисту населення - 3190

     забезпечення законності та правопорядку - 122

  •    -    інші -1919

        Більша кількість  питань громадян вирішена позитивно, з інших – надано роз’яснення, але керівникам слід приділити особливу увагу результативності розгляду звернень громадян, вжити ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для обґрунтованих повторних звернень та звернень до органів вищого рівня.

 

 

Начальник загального відділу                                                                    І.С.Замула