Сіверська міська громада
Бахмутський район, Донецька область

ІНФОРМАЦІЯ про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян за І-е півріччя 2014 року

ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки роботи щодо розгляду звернень

громадян в міській раді, на підприємствах, організаціях та

установах міста Сіверська за І-е півріччя 2014 року

         У І-му півріччі 2014 року на особистий прийом до в.о. міського голови Гатченко С.В. звернулося 24  громадянина. Надійшло поштою - 114 звернень. Кількість  всіх звернень становить – 138. Всього питань, порушених громадянами у зверненнях - 141 .

          З них:

          - повторних –0

          - колективних – 7

          - інв. I, II, III групи - 1

          - від дітей війни – 13

          - багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь – 2

          - ветеранів праці –66

         Всього питань, порушених у зверненнях  -14, в т. ч.:

          - аграрної політики  і земельних відносин - 29;

          - транспорту та зв’язку - 1;

          - фінансової, податкової, митної політики – 0;

          - соціального захисту - 10;

  - праці  та заробітної плати - 4;

          - охорони здоров’я – 2;

  - комунального господарства – 66;

  - житлової політики – 15;

  - екології та природних ресурсів – 0;

  - забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 10;

  - освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності -0;

  - діяльності місцевих органів виконавчої влади – 1;

  - інші - 3.  

         Із облдержадміністрації, райдержадміністрації та урядової «Гарячої лінії» за І-е півріччя 2014 року надійшло 9 інформаційно-контрольних карток звернень громадян нашого міста. З них: 6 - з питань комунального господарства,  1  - з питань законності, 2 – з питань соціального захисту. На всі питання заявникам було надано роз’яснення та відповіді по суті.

          У І-му півріччі 2014 року на прийом до заступників міського голови, керуючого справами виконкому міської ради зверталися громадяни міста з питань: ремонту житлових будинків, будівництва, газифікації, теплопостачання, водопостачання та водовідведення, земельних питань, побутового обслуговування, ремонту покрівель, спилювання сухих дерев, соціальної допомоги, вчинення нотаріальних дій та інше. Більша частина порушених питань вирішена позитивно, з інших – надано роз’яснення.

          Згідно реєстраційних книг за вказаний період:

          - керуючим справами виконкому міської ради вчинено 114 нотаріальних дій;

          - начальником загального відділу видано 975 довідок населенню для оформлення субсидії, соціальної допомоги малозабезпеченим мешканцям міста, самотнім матерям та до комунальних  підприємств міста;

          - відділом комунального господарства, землекористування та екології надана допомога мешканцям в оформленні документів на отримання грошової компенсації на тверде паливо, на субсидію та інші -533;

          -  відділом економіки та торгівлі прийнято 170 громадян міста;

          -  до провідного спеціаліста по роботі з військовозобов’язаними та пільговими категоріями населення звернулося 164 громадянина, яким була надана допомога в постановці на військовий облік, видачі довідок про склад сім’ї до ОМВК та з інших соціальних питань;

          -  провідним спеціалістом з питань державної реєстрації актів цивільного стану оформлені свідоцтва про: смерть - 58, народження - 22, реєстрацію шлюбу - 11.

          Міська рада за звітний період надала допомогу у розмірі 450  гривень громадянам міста , які звернулися із заявами на поховання близьких і рідних.

          На прохання керівництва міської ради, в період оформлення субсидії, в приміщенні міської ради працівники Артемівського управління праці та соціального захисту населення ведуть виїзний прийом громадян міста згідно графіку.

           Аналізуючи інформацію надану підприємствами, бюджетними організаціями та установами міста з цього питання, слід відзначити, що робота в даному напрямку ведеться. Так, за вказаний період до них надійшло 5695 звернень:

-          повторних -18

-          колективних – 4

-          від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій -50

-          ветеранів праці, інвалідів, учасників ВВв, пенсіонерів, «дітей війни»-968

-          від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь-0

-          від учасників ліквідації наслідків аварії на  ЧАЕС - 0

            Всього питань, порушених у зверненнях - 5695:

-          житлові – 2

-          комунального та дорожнього господарства – 4561

-          освіта, виховання та навчання дітей – 288

-          охорони здоров’я - 2103

-          праці – 74

-          соціального захисту населення – 53

-          забезпечення законності та правопорядку – 420

-          інші – 194

        

          Більша кількість  питань громадян вирішено позитивно, з інших – надано роз’яснення, але керівникам слід приділити особливу увагу результативності розгляду звернень громадян, вжити ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для обґрунтованих повторних звернень та звернень до органів вищого рівня.

 

 

 

 Керуючий справами виконкому                                                             Л.В.Поливода

 


 

 

 ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки роботи щодо розгляду звернень

громадян в міській раді, на підприємствах, організаціях та

установах міста Сіверська за ІІ-е півріччя 2013 року

 

       У ІІ-му півріччі 2013 року на особистий прийом до в.о. міського голови Гатченко С.В. звернулося 23  громадяни . Надійшло поштою - 105 звернень. Всього питань, порушених громадянами у зверненнях - 160  .       

         Всього питань, порушених у зверненнях  -160, більшість з яких стосуються комунальної сфери, аграрної політики і земельних відносин, законності та правопорядку, соціального захисту.

           Із облдержадміністрації, райдержадміністрації та урядової «Гарячої лінії» за ІІ-е півріччя 2013 року надійшло  10 інформаційно-контрольні картки звернень громадян нашого міста. З них: 6 - з питань комунального господарства,  1  -з питань житлової політики, 3- соціального захисту. На всі питання заявникам було надано роз’яснення та відповіді по суті.

            За звітний період  на прийом до заступників міського голови, керуючого справами виконкому міської ради зверталися громадяни міста з питань: ремонту житлових будинків, будівництва, газифікації, теплопостачання, водопостачання та водовідведення, земельних питань, побутового обслуговування, ремонту покрівель, спилювання сухих дерев, соціальної допомоги, вчинення нотаріальних дій та інше. Більша частина порушених питань вирішена позитивно, з інших – надано роз’яснення.

            Згідно реєстраційних книг за вказаний період:

        - керуючим справами виконкому міської ради вчинено 227 нотаріальних дій;

         - начальником загального відділу видано 1518 довідок населенню для оформлення субсидії, соціальної допомоги малозабезпеченим мешканцям міста, самотнім матерям та до комунальних  підприємств міста;

         - відділом комунального господарства, землекористування та екології надана допомога мешканцям в оформленні документів на отримання грошової компенсації на тверде паливо – 6,  на субсидію та інші -50;

          -  відділом економіки та торгівлі прийнято 155 громадян міста;

          -  до провідного спеціаліста по роботі з військовозобов’язаними та пільговими категоріями населення звернулося 271 громадянин. Яким була надана допомога в постановці на військовий облік, видачі довідок про склад сім’ї до ОМВК та з інших соціальних питань;

          -  провідним спеціалістом з питань державної реєстрації актів цивільного стану оформлені свідоцтва про: смерть - 99, народження - 51 , реєстрацію шлюбу -44.

               Міська рада за звітний період надала допомогу у розмірі 300  гривень громадянам міста , які звернулися із заявами на придбання медикаментів для лікування, поховання близьких і рідних та передплату періодичних видань газети «Донбас».

 

               Аналізуючи інформацію надану підприємствами, бюджетними організаціями та установами міста з цього питання, слід відзначити, що робота в даному напрямку ведеться. Так, за вказаний період до них надійшло 6990 звернень:

        

               Більша кількість  питань громадян вирішено позитивно, з інших – надано роз’яснення, але керівникам слід приділити особливу увагу результативності розгляду звернень громадян, вжити ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для обґрунтованих повторних звернень та звернень до органів вищого рівня.

 

 

Загальний відділ виконкому міської ради


 

 

ГРАФІК

проведення телефонного зв’язку з населенням міста

«Пряма лінія»  в.о. міського голови  на 2014 рік

     П.І.Б.

             посада

Календарні дні проведення «Прямої лінії»

Гатченко Світлана Вікторівна

В.о. міського голови

07.02.2014

 

 

07.03.2014

 

 

04.04.2014

 

 

06.06.2014

 

 

04.07.2014

 

 

01.08.2014

 

 

05.09.2014

 

 

03.10.2014

 

 

07.11.2014

 

 

05.12.2014

 

         «Пряма лінія»  проводиться в кабінеті секретаря міської ради, в.о. міського голови першої п’ятниці щомісяця з 9.00 до 10.00 години  за телефоном        5-20-00.

           До участі в проведенні «Прямої лінії» запрошуються такі служби:

-         Сіверська дільниця ВО «Краснолиманська тепломережа»;

-         Сіверська дільниця Часовоярського РВУ КП «Компанія «Вода Донбасу»;

-         Сіверська дільниця Артемівської сільРЕМ;

-         Сіверська дільниця Артемівського УГГ;

-         ПП «Донжилсервіс»;

-         Сіверське міське спеціалізоване комунальне підприємство;

-         Сіверське міське відділення міліції Артемівського МВ з обслуговування м.Артемівська та Артемівського р-ну ГУМВС України в Донецькій обл..;

-         Міське ППЧ-89  8 Державного пожежно-рятувального загону головного територіального управління МНС Донецької обл.

-         Цех ТУ №2 публічного акціонерного товариства «Укртелеком»

 

             1.1. Графік особистого прийому громадян керівниками міської ради та її виконавчого комітету:

 

Гатченко                           - секретар міської ради,                      понеділок

Світлана Вікторівна           в.о. міського голови                            з 10.00 до 14.00

 

Жердій                              - заступник міського голови,                вівторок

Людмила Юріївна                                                                          з 09.00 до 14.00

 

Масюженко                      - заступник міського голови,                  середа                                            

Василь Анатолійович                                                                     з  09.00 до 14.00                           

 

Поливода                           - керуючий справами виконкому          четвер

Любов Василівна                                                                            з 09.00 до 14.00                                                            

 

             1.2. Графік особистого прийому громадян начальниками та провідними спеціалістами відділів виконкому міської ради:

Іващенко                          - начальник відділу з питань              понеділок                                                   

Людмила Григорівна        обліку та звітності-                             з 09.00 до 14.00                                            

                                            головний бухгалтер

                                                                                             

Капінус  Наталя              - начальник відділу економіки              середа                                  

Вікторівна                         та торгівлі                                           з 09.00 до 14.00

                                                                                     

Замула                         - начальник загального відділу,               понеділок,                      

 Ірина Сергіївна                                                                           з 10.00 до 14.00                 

                                                                                                        четвер

                                                                                                     з 09.00 до 14.00

 Пшенка                       - начальник відділу комунального            понеділок,

Олександр Валерійович      господарства,                                 з 10.00 до 14.00

                                         землекористування та екології            четвер                     

                                                                                                     з 09.00 до 14.00

Левицька                       - начальник відділу соціальної               вівторок

Ганна Леонідівна            та правової політики                           з 09.00 до 14.00

 

Верміяш                       - провідний спеціаліст відділу                  понеділок

Василь Володимирович відділу комунального гос-                   з 10.00 до 14.00                                                           

                                         подасрства, землекористування           четвер

                                         та екології                                            з 09.00 до 14.00  

                                    

Мілько                       - провідний спеціаліст по роботі                  понеділок

Надія Василівна          з військовозобов’язаними та                  з 10.00 до 14.00                         

                                      пільговими  категоріями населення                                                               

 

Шаповалова               - провідний спеціаліст з питань           щоденно

Ганна Іванівна              державної реєстрації актів                (крім вівторка та неділі)

                                       цивільного стану                             з 08.00 до  17.00    

 

Головіна                      - провідний спеціаліст у справах        п’ятниця                                                      

Олена Євгенівна           сім’ї, молоді та неповнолітніх          з 09.00 до 14.00

 


 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про підсумки роботи щодо розгляду звернень

громадян в міській раді, на підприємствах, організаціях та установах

міста Сіверська за І-е півріччя  2013 року.

 

       У  І-му півріччі 2013 року на особистий прийом до  в.о. міського  голови 

Гатченко С.В.  звернулося 19 громадян. Надійшло поштою – 134 звернення. Кількість всіх звернень становить - 153. Всього питань, порушених громадянами у зверненнях – 153.

        З них:

-         Повторних - 2;

-         колективних -16;

-         від дітей війни – 30;

-         багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь – 4;

-         ветеранів праці - 39.

        Всього  питань , порушених  у зверненнях -153;

-         аграрної політики і земельних відносин – 32;

-         транспорту і зв’язку – 1;

-         фінансової, податкової митної політики – 0;

-         соціального захисту населення -15;

-         охорони здоров’я – 0;

-         житлової політики – 10;

-         комунального  господарства – 70;

-         екології та природних ресурсів - 1

-         праці та заробітної плати -4;

-         забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 13;

-         інші -7.

        Із облдержадміністрації , райдержадміністрації та  урядової «Гарячої  лінії» за

І-е півріччя 2013 року  надійшло всього 22 інформаційно - контрольні картки  звернень громадян нашого міста. З них : 18 – з питань комунального  господарства, 2 – з питань житлової політики, 2 - соціального захисту. На всі питання заявникам  було надано роз’яснення та відповіді по суті.

         У І-му півріччі 2013 року на прийом до заступників міського голови, керуючого справами виконкому міської ради зверталися громадяни міста з питань:  ремонту житлових будинків, будівництва, газифікації, теплопостачання, водопостачання та водовідведення, земельних питань,  побутового обслуговування, ремонту покрівель, спилювання сухих дерев, соціальної допомоги, вчинення нотаріальних дій, підписки на періодичні видання та інше. Більша частина порушених питань вирішена позитивно, з інших – надано роз’яснення.

         Згідно реєстраційних книг за вказаний період:

         - керуючим справами виконкому міської ради вчинено  130 нотаріальних дій;

         - начальником загального відділу видано 1129 довідок населенню для оформлення субсидії, соціальної  допомоги малозабезпеченим мешканцям міста, самотнім матерям та до комунальних підприємств міста;

         - відділом комунального господарства, землекористування та екології виконкому міської ради надана допомога мешканцям: в оформленні документів на отримання грошової компенсації на тверде паливо – 141, на субсидію та інші - 590;

          - відділом з питань економіки та торгівлі прийнято  87  громадян міста;

          - до провідного  спеціаліста по роботі з військовозобов’язаними та пільговими категоріями населення звернулося 173 громадян, яким була надана допомога в постановці на військовий облік, видачі довідок про склад сім’ї до ОМВК та з інших соціальних питань ;

           - провідним спеціалістом з питань державної реєстрації актів цивільного стану оформлені свідоцтва про: смерть - 58, народження – 22, реєстрацію шлюбу -11.

           Міська рада за звітний період надала допомогу у розмірі 1100  гривень громадянам міста, які звернулися із заявами на придбання медикаментів для лікування, поховання близьких і рідних та передплату періодичних видань газети «Донбас».

            На прохання керівництва міської ради, двічі на місяць веде прийом громадян міста приватний нотаріус, а в період оформлення субсидій - спеціалісти управління праці і соціального захисту населення Артемівської райдержадміністрації, згідно затвердженого графіку.

            Аналізуючи інформацію надану підприємствами, бюджетними організаціями та установами міста з цього питання, слід відзначити, що робота в даному напрямку ведеться. Так  за вказаний період до них надійшло 2550 звернень :

-         повторних - 50;

-         колективних - 9;

-         від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 15;

-         ветеранів праці, інвалідів, учасників ВВв, пенсіонерів , «дітей війни»- 1079;

-         від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь -.0;

-         від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 0.

 

         Всього питань, порушених у зверненнях –2550 :

-         житлові - 9;

-         комунального та дорожнього господарства - 1507;

-         освіта, виховання та навчання дітей - 318;

-         охорони здоров’я -103;

-         праці - 83;

-         соціального захисту населення –113 ;

-         забезпечення законності та правопорядку -16;

-         інші - 401.

             Всі питання громадян вирішено позитивно,  з інших – надано роз’яснення, але керівникам слід приділити особливу увагу результативності розгляду звернень громадян, вжити ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для обґрунтованих повторних звернень та звернень до органів вищого рівня.

 

Начальник загального відділу                                                                           І.С.Замула

 


 

  ГРАФІК

ПРОВЕДЕННЯ ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

КЕРІВНИЦТВОМ  

Сіверської міської ради та її виконкому на 2013 РІК

№ з/п

Посада

Дні прийому

Час прийому

№ телефону

За розподілом обов’язків, основний напрямок діяльності

1.

Секретар Сіверської міської ради, в.о. міського голови Гатченко Світлана Вікторівна

понеділок

10-14.00

5-20-00

Питання  діяльності Сіверської міської ради, виконання повноважень міського голови

2.

Заступник міського головиЖердій Людмила Юріївна

вівторок

10-14.00

 5-43-21

Питання соціально-економічного і культурного розвитку; планування та обліку; бюджету, фінансів і цін; торгівельного обслуговування, громадського харчування; освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту, соціального захисту населення, оборонної роботи.

 

 

3.

Заступник міського голови

Масюженко Василь Анатолійович

середа

10-14.00

5-21-22

Питання комунальної власності, ЖКГ, Транспорту, зв’язку, будівництва, земельних відносин та охорони навколишнього середовища, адміністративно-територіального устрою, забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян

4.

Керуючий справами виконкому міської ради

Поливода Любов Василівна

четвер

10-14.00

5-27-16

Питання матеріально-технічного забезпечення діяльності виконкому міської ради, діловодства, організаційно-кадрової роботи, вчинення нотаріальних справ

 


 

 

ГРАФІК

ПРОВЕДЕННЯ ТЕЛЕФОННОГО ЗВ’ЯЗКУ З

НАСЕЛЕННЯМ МІСТА «ПРЯМА ЛІНІЯ» 

в.о. міського голови на ІІ –е півріччя 2013 рік

 

 

П.І.Б.

Посада

Календарні дні проведення «Прямої лінії»

Гатченко Світлана Вікторівна

Секретар Сіверської міської ради, в.о. міського голови

 

 

 

     05.07.2013

 

 

     02.08.2013

 

 

     06.09.2013

 

 

     04.10.2013

 

 

     01.11.2013

 

 

     06.12.2013

 

 

«Пряма лінія» проводиться в кабінеті секретаря міської ради першої п’ятниці щомісяця з 9.00 до 10.00 годин за телефоном 5-20-00.

               До участі в проведенні «Прямої лінії» запрошуються такі служби:

-         Сіверська дільниця ВО «Краснолиманська тепломережа»

-         Сіверська дільниця ВО Часовоярського РВУ КП «Компанія «Вода Донбасу»

-         Сіверська дільниця Артемівської сільРЕМ

-         Сіверська дільниця Артемівського УГГ

-         ПП «Донжилсервіс»

-         Сіверське міське спеціалізоване комунальне підприємство

-         Сіверське міське відділення міліції Артемівського МВ з обслуговування м.Артемівська та Артемівського району ГУМВС України в Донецькій обл..

-         Міське ППЧ-89 Державного пожежно-рятувального загону головного територіального управління МНС Донецької обл.   

 

 

05.07.2013

«ПРЯМА  ЛІНІЯ»

        Виконуюча обов’язки міського голови Гатченко С.В. провела «Пряму лінію»   з населенням міста, на яку звернулись мешканці будинків 25, 27, 34 по вулиці Суворова .

        Під час прийому порушувались питання житлово-комунального господарства та   соціального захисту населення. Заявникам були надані обґрунтовані  роз’яснення  по суті питань , а  працівникам виконкому міської ради доручено взяти   на контроль. Їх виконання.