Сіверська міська громада
Бахмутський район, Донецька область

Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Сіверській міській раді за 2017 рік

Протягом 2017 року робота із зверненнями громадян в Сіверській міській раді продовжувалася у напрямку забезпечення конституційних прав громадян на звернення та на виконання діючого законодавства, Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

            Як того вимагає Указ Президента України № 109/2008, 26.12.2016 за № 136 було прийнято розпорядження міського голови «Про затвердження графіків особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги та особистого прийому громадян, проведення телефонного зв’язку з населенням міста «Пряма лінія» посадовими особами міської ради та її виконавчого комітету на 2017 рік», згідно якого проведено 28 особистих прийомів  та 12 «Прямих ліній».

В веб-сайті міської ради публікується інформація щодо роботи із зверненнями громадян, графіки та підсумки прийомів міським головою, про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян в міській раді, на підприємствах, організаціях та установах міста Сіверська.

Також, згідно розпорядження міського голови щомісячно, згідно затвердженого графіку, проводилися особисті прийоми осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги з питань, що належать до компетенції міської ради.

Підсумки роботи із зверненнями громадян в міській раді за 2017 рік буде розглянуто на засіданні виконкому міської ради 30.01.2017.

За поточний рік від мешканців Сіверської громади безпосередньо до міської ради та через органи влади вищого рівня надійшло 357 звернень, з них 275 – письмових. В загальній кількості звернень, що надійшли до міської ради: заяв – 343(96%), скарг – 8 (2,2%), пропозицій – 3 (0,9%). У порівнянні з аналогічним періодом минулого року загальна кількість звернень громадян до міської ради збільшилась на 9 %.

Протягом 2017 року надійшло 40 колективних звернень, з них: безпосередньо до міської ради 38, через органи вищого рівня - 2. Проти аналогічного періоду минулого року їх кількість зменшилась на 11 і склала 12% від загальної кількості звернень. За звітний період надійшло 5 повторних звернення, або 1,4% від загальної кількості звернень. В минулому році не було повторних звернень.

Основними питаннями, що спонукають громадян на звернення є питання:

- комунального господарства (вартість житлово-комунальних послуг, поточний ремонт дахів будинків, відключення від мереж ЦО) – 174 і складають 47,8% від загальної кількості питань (-31);

- аграрної політики і земельних відносин – 62 і складають 17% від загальної кількості питань (+32);

- соціального захисту (надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат і субсидій 24 і складають 6,6% від загальної кількості питань (-11);

- транспорту і зв’язку – 2 і складають 0,5% від загальної кількості питань.

Керівництвом міської ради протягом 2017 року контролювалось 73% (268) звернень громадян. Рівень виконавської дисципліни склав 100%. Порушень термінів розгляду звернень не допускалось. Підводячи висновки можна відмітити збільшення загальної кількості звернень, що надходять до міської ради.

 

Міський голова                                                                              В.А. Масюженко